To je heslo, které by nemělo platit a to v žádném případě u firem a jejich propagace. Ty totiž mají vždy na výběr a to hned z několika různých druhů možností, jak své výrobky, zboží nebo služby propagovat. Proto by se tímto rozhodně nikdy řídit neměli. Omezené možnosti mají maximálně ty firmy, které do toho nechtějí investovat žádné peníze. Jenomže bez základního vložení finančního kapitálu https://www.euroskop.cz/8737/sekce/volny-pohyb-kapitalu/ zřejmě nic neuděláte. Dneska bez peněz neuděláte už vůbec nic. Není proto jednoduché rozjet svůj business, když víte, že nebudete mít na jeho provoz. A co je horší, když nemáte vůbec peníze ani na to, abyste zaplatili své zaměstnance. Vždy totiž nemusíte propagovat, to je jenom výhoda těch, kteří chtějí, aby se o nich mluvilo a byli vidět. Aby jejich prodej rostl a ne klesal.

K tomu slouží

K tomuto účelu právě slouží propagace a její různé náležitosti. Můžete si nechat natisknout letáky, kalendáře, trička, bločky, obrázky. Cokoliv by se vám mohlo hodit. Vždy si můžete nechat přepočítat kalkulaci tisku, abyste si byli jistě, že všechno proběhne podle vašich představ a nezaplatíte vysoké částky za něco, co byste ani nechtěli. 

Mé možnosti jsou omezené
5 (100%)1